رویه بازگرداندن کالا

 
 
 
 
 
 
 
 

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

-در دسته بندی (تایر – رینگ) به دلیل سامانه ای بودن محصولات پس از خروج از انبارمبدا امکان عودت فقط در صورت عیب محصول حاصل تولید،امکان عودت کالا یا تعویض محصول وجود دارد. 
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دیجی قطعات جداً، خودداری کنید.
– برای مرجوعی کالا ، ارسال باید در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود(درصورت داشتن بسته بندی) و لوازم جانبی و همه اقلام همراه ، کارت گارانتی، کارت بیمه، و قطعات بسته‌بندی(درصورت موجودبودن در زمان تحویل) به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا یا رپ دورتایر و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس manager@digighataat.ir ایمیل یا به شماره 09195661300 تلگرام ارسال کنید.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

 
 

اگر ساکن تهران هستید، برای مرجوع کردن کالای خود می توانید به دو شیوه زیر اقدام کنید.

– جهت تحویل کالای خود با مرکز تماس هماهنگ کنید.

– اگر ساکن تهران یا کرج هستید ، جهت تسریع در روند تحویل کالا میتوانید کالای خود را در شرایط اولیه ی تحویل قرار داده و به یکی از  نمایندگیهای تیپاکس  معرفی شده توسط دیجی قطعات تحویل دهید.
از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا یا رپ تایر، جداً خودداری کنید و آن را ارسال کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی‌قطعات برسد، هزینه‌های ارسال به عهده دیجی‌قطعات است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویری رسید را به آدرس manager@digighataat.ir یا به شماره 09195661300 تلگرام ارسال فرمایید.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی قطعات، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
–  وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی ، درخواست خود را ثبت کنید.

–  یا پیام خود را در صفحه  “تماس با ما”  با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

بدیهی است در صورت ثبت درخواست مرجوعی به صورت آنلاین، فرایند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.