فروشگاه اینترنتی دیجی قطعات » رویه بازگرداندن کالا
کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
-در دسته بندی (تایر – رینگ) به دلیل سامانه ای بودن محصولات پس از خروج از انبارمبدا امکان عودت فقط در صورت عیب محصول حاصل تولید،امکان عودت کالا یا تعویض محصول وجود دارد.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دیجی قطعات جداً، خودداری کنید.
– برای مرجوعی کالا ، ارسال باید در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود(درصورت داشتن بسته بندی) و لوازم جانبی و همه اقلام همراه ، کارت گارانتی، کارت بیمه، و قطعات بستهبندی(درصورت موجودبودن در زمان تحویل) به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا یا رپ دورتایر و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
اگر ساکن اصفهان هستید، برای مرجوع کردن کالای خود می توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید.
– قبل از هر اقدامی جهت تحویل کالای خود لطفا با مرکز تماس شرکت 03132373975 هماهنگ کنید.
از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا یا رپ تایر، جداً خودداری کنید و آن را ارسال کنید.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از طریق همان باربری که کالا را تحویل گرفته اید اقدام کنید وهزینه ی ارسال آن را پرداخت نمایید.
درصورتی که هزینه ی ارسال پرداخت نشود از دریافت کالا به هر دلیلی خوداری میشود.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجیقطعات برسد، هزینههای ارسال به عهده دیجیقطعات است.
– برای واریز هزینه باربری به حساب مشتری، تصویری رسید را به آدرس manager@digighataat.ir یا به شماره 09195661300 در تلگرام یا واتس آپ ارسال فرمایید.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی قطعات، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– درصورتی که قبل از خرید ثبت نام کاربری انجام داده اید وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی ، درخواست خود را ثبت کنید.
– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
-یا با تماس با شماره 03132373975 مراتب درخواست خود را با اعلام شماره سفارش و مشخصات کامل فردی خریدار اعلام نمایید.
بدیهی است در صورت ثبت درخواست مرجوعی به صورت آنلاین، فرایند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، شماره پیگیری سفارش ومدارک شناسایی خریدار در هر یک از روشهای بالا الزامی است.